یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

کردستانی‌ها تشنه دسترسی به وایمکس

سنندج

سه شنبه ۲۷ مهر ۱۳۸۹ - ۱۱:۱۸:۰۰


به گفته نماینده شرکت ارتباطات مبین‌نت در استان کردستان، مردم استان کردستان با استقبال از سرویس‌های وایمکس نشان دادند که از این فناوری جدید درک لازم را دارند به همین دلیل در حال برنامه ریزی برای پوشش هر چه سریعتر شبکه در سایر نقاط استان هستیم.

وایمکس نیوز – مرادعلی چاغروندی، نماینده شرکت ارتباطات مبین‌نت در استان کردستان در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان این مطلب گفت: استقبال مردم از سرویس‌های اینترنت بی‌سیم وایمکس در سنندج بسیار خوب بوده است.

وی افزود: درخواست‌های قابل توجهی از سوی سازمان‌های دولتی، شرکت‌های صنعتی، بیمارستان‌ها، خبرگزاری‌ها و حتی مردم معمولی داشته‌ایم.

چاغروندی با بیان اینکه در آینده نزدیک قصد افزایش سایت‌های BTS برای افزایش پوشش شهر را داریم، در مورد واکنش شهروندان سنندجی به نصب این آنتن‌ها گفت: مردم سنندج هنوز آگاهی لازم در خصوص زیان بار نبودن این آنتن‌ها ندارند، به همین دلیل برای نصب آنتن‌ها در برخی از نقاط دچار مشکل هستیم.

وی بیان کرد:‌ برای رفع این مشکل باید با توجیه افکار عمومی و همچنین فرهنگ‌سازی مشکلات ناشی از این موضوع را برطرف کنیم و تنها از این طریق می‌توان در تمامی بخش‌ها از تلفن‌همراه گرفته تا سرویس‌های وایمکس به کیفیت مطلوب و جهانی رسید.
 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو